2011年12月18日

Seventeen - Sex Pistols

You're only 29
你不过才29嵗
Got a lot to learn
还需要多学点东西
But when your mummy dies
儅你老妈挂了以後
She will not return
她是不会回来的

We like noise, it's our choice
我们喜欢噪音,这是我们的选择
It's what we wanna do
这是我们想要做的
We don't care about long hairs
我们不介意我们的长发
I don't wear flares
我不介意穿喇叭裤

See my face not a trace
看到了吗,我的脸上什麽也没有
No reality
一点也不现实
I don't work, I just speed
我不工作,我只是疯跑
That's all I need
那就是我全部想要的

I'm a lazy sod, I'm lazy sod
我是个懒汉,讨人厌的懒汉
I'm a lazy sod, I'm so lazy
我是个懒汉,我什麽也不想做
I'm a lazy sod, I'm lazy sod
我是个懒汉,讨人厌的懒汉
I'm a lazy sod, I'm so lazy
我是个懒汉,我什麽也不想做
I can't even be bothered
别来打扰我
Lazy Lazy
懒..

没有评论:

发表评论